Założenie konta w e-usłudze dedykowanej do obsługi narad koordynacyjnych i.Narady
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą - Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Dokumenty
Aplikacja dedykowana dla osób upoważnionych przez podmioty władające sieciami uzbrojenia terenu na terenie powiatu stargardzkiego/ wójtów lub burmistrzów gmin powiatu stargardzkiego/ podmiotów zarządzających terenami zamkniętymi na terenie powiatu stargardzkiego do działania w imieniu tych podmiotów w zakresie dokonywania wiążących uzgodnień w zakresie koordynacji sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu i wyrażania wiążących stanowisk w protokołach z narad koordynacyjnych w rozumieniu art. 28 b ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Wniosek o założenie indywidualnego konta w udostępnionej przez Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Stargardzie aplikacji i.Narady dla każdej osoby wskazanej indywidualnie, imiennie przez podmiot władający sieciami uzbrojenia terenu na terenie powiatu stargardzkiego/ wójta lub burmistrza gminy powiatu stargardzkiego/podmiotu zarządzającego terenami zamkniętymi na terenie powiatu stargardzkiego.
Warunkiem koniecznym do założenia konta w dedykowanej aplikacji jest indywidualne imienne upoważnienie wydane przez podmiot władający sieciami uzbrojenia terenu na terenie powiatu stargardzkiego/ wójta lub burmistrza gminy powiatu stargardzkiego/podmiotu zarządzającego terenami zamkniętymi na terenie powiatu stargardzkiego.
Pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego winno być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 z późn. zm.) lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1797).
Na żądanie strony, upoważniony pracownik organu prowadzącego postępowanie, któremu został okazany oryginał dokumentu analogowego wraz z jego odpisem, poświadcza zgodność odpisu dokumentu z oryginałem.
Formularze do pobrania:
Oświadczenie o zaufaniu poufności
Komórka organizacyjna
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru ul. Rynek Staromiejski 5 I piętro pok.126,
tel. 091-834 97 71 wew.26
Opłaty
Opłata skarbowa:
Opłacie skarbowej podlega złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii w każdej sprawie z zakresu administracji publicznej.
Wysokość opłaty za:
- złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii – 17 PLN,
- poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu lub kopii dokonane przez organy administracji samorządowej – 5 PLN od każdej pełnej lub zaczętej stronicy.
Zwolnienia od opłaty skarbowej są uwzględniane:
- gdy dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia, upoważniające do odbioru dokumentów zostały poświadczone notarialnie,
- gdy pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu,
- jeżeli mocodawcami są:
- pod warunkiem wzajemności, państwa obce, ich przedstawicielstwa dyplomatyczne, urzędy konsularne i siły zbrojne, międzynarodowe organizacje i instytucje oraz ich oddziały i przedstawicielstwa, korzystające na podstawie ustaw, umów lub powszechnie uznanych zwyczajów międzynarodowych przywilejów i immunitetów, a także członków ich personelu i inne osoby zrównane z nimi, jeżeli nie są one obywatelami polskimi i nie mają miejsca stałego pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- jednostki budżetowe,
- jednostki samorządu terytorialnego,
- organizacje pożytku publicznego, jeżeli dokonują zgłoszenia lub składają wniosek o dokonanie czynności urzędowej albo wniosek o wydanie zaświadczenia lub zezwolenia – wyłącznie w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- osoby, które dokonując zgłoszenia lub składając wniosek o dokonanie czynności urzędowej albo wniosek o wydanie zaświadczenia lub zezwolenia (pozwolenia, koncesji) albo składając dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa,
4. przy poświadczeniu zgodności odpisu, kopii lub wyciągu z pełnomocnictwa zwolnionego od opłaty skarbowej.
Sposób płatności (dotyczy wyłącznie opłaty skarbowej):
Na konto bankowe:
Opłatę należy uiścić na konto bankowe Urzędu Miasta Stargard w kasie Urzędu Miejskiego w Stargardzie przy ulicy Czarnieckiego 17 lub na rachunek bankowy Gmina Miasto Stargard 08 1240 3901 1111 000 4216 5217
Termin i sposób realizacji
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie
Miejsce załatwienia sprawy
Elektronicznie:
Poprzez skrzynkę podawczą ePUAP na adres: ESP ePUAP /xvu7i40k64/SkrytkaESP nazwa: POWIAT STARGARDZKI
– wniosek musi zostać podpisany.
Podania, żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania, jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
Tradycyjnie:
a) osobiście:
• w Starostwie Powiatowym w Stargardzie ul. Skarbowa 1 lub
• w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru ul. Rynek Staromiejski 5.
Dokumenty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.
b) za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Starosta Stargardzki, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard;
c) w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym, o którym mowa w art. 63 § 3a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, czyli:
- być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
- zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
na adres e-mail: geodezja@powiatstargardzki.pl ;
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2021 r., poz. 1990 z poźn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1923 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 2320 z późn. zm.)
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781)
Tryb odwoławczy
co do decyzji o założeniu konta w dedykowanej e-usłudze – brak.
Co do wysokości należnej opłaty skarbowej – wniosek o zwrot opłaty lub nadpłaty skierowany do Prezydenta Miasta Stargard.