KARTA INFORMACYJNA - Pozwolenie zintegrowane
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie pozwolenia zintegrowanego, zawierający informacje i dokumenty wymienione w art. 184 i art. 208 ustawy Prawo ochrony środowiska oraz art. 407 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne.
Wniosek przedkłada się w formie pisemnej w dwóch egzemplarzach oraz dodatkowo w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych.
Do wniosku należy załączyć dowód wpłaty opłaty rejestracyjnej, dowód wpłaty opłaty skarbowej od pozwolenia oraz oświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców.
Komórka organizacyjna
Wydział Środowiska, tel. 91 48 04 894
Opłaty
Wysokość opłaty skarbowej uzależniona jest od wielkości przedsiębiorstwa:
- opłata skarbowa od pozwolenia na wprowadzanie substancji lub energii do środowiska w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą wynosi 2011,00 zł,
- opłata skarbowa od pozwolenia na wprowadzanie substancji lub energii do środowiska w związku z działalnością gospodarczą prowadzoną przez podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie, mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców wynosi 506,00 zł.
Termin i sposób realizacji
Do 6 miesięcy.
Podstawa prawna
art. 181 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi sie w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.