KARTA INFORMACYJNA - Decyzja zatwierdzająca statut spółki wodnej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej statut spółki wodnej, do którego dołącza się statut spółki wodnej zawierający informacje wymienione w art. 448 ustawy Prawo wodne.
Wniosek wraz ze statutem przedkłada się w formie pisemnej w dwóch egzemplarzach.
Do wniosku należy załączyć dowód wpłaty opłaty skarbowej od decyzji zatwierdzającej statut spółki wodnej.
Opłaty
Wysokość opłaty skarbowej:
- opłata skarbowa za wydanie decyzji zatwierdzającej statut spółki wodnej wynosi 10,00 zł.
Termin i sposób realizacji
Do 2 miesięcy.
Podstawa prawna
art. 446 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2020 r. poz. 310)
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii Ogólnej, przesyła elektronicznie lub pocztą). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.