KARTA INFORMACYJNA - Decyzja z zakresu gospodarki leśnej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasu z określeniem: numeru działki/działek, obrębu i gminy.
- W przypadku reprezentowania Wnioskodawcy przez osoby trzecie należy załączyć pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wnioskodawcy (przedłożyć lub pokazać do wglądu oryginał) oraz dowód wpłaty opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo.
- Dowód wpłaty opłaty skarbowej za wydanie przedmiotowej decyzji w wysokości 10,00 zł .
Komórka organizacyjna
Wydział Środowiska
pokój nr 117 A, Tel. 91 48 04 925.
Godziny pracy:
Poniedziałek – piątek od godz. 8.00 do 16.00.
Opłaty
- Zgodnie ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej wydanie decyzji objęte jest opłatą skarbową w wysokość 10,00 zł. Opłatę należy wnieść na konto bankowe Gminy Miasto Stargard nr 08 1240 3901 1111 0000 4216 5217.
- Zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 1 ustawy o opłacie skarbowej udzielone pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania objęte jest opłatą skarbową w wysokość 17,00 zł. Opłatę należy wnieść na konto bankowe Gminy Miasto Stargard nr 08 1240 3901 1111 0000 4216 5217.
Termin i sposób realizacji
Uzależniony jest od stopnia skomplikowania sprawy:
- 30 dni od dnia złożenia wniosku,
- 60 dni od dnia złożenia wniosku w sprawach szczególnie skomplikowanych.
Podstawa prawna
- art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach.
Tryb odwoławczy
Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Starosty Stargardzkiego. Odwołanie składa się w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.