KARTA INFORMACYJNA - Wniosek o udzielenie Patronatu Honorowego Starosty Stargardzkiego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o udzielenie Patronatu Honorowego Starosty Stargardzkiego / Wniosek o uczestnictwo Starosty Stargardzkiego w Komitecie Honorowym
Komórka organizacyjna
Wydział Oświaty Kultury i Sportu, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard.
Termin i sposób realizacji
Termin składania wniosku o przyznanie patronatu nie może być krótszy niż miesiąc przed planowaną datą organizacji wydarzenia
lub przedsięwzięcia. O przyznaniu lub odmowie przyznania patronatu wnioskodawca jest informowany w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Odmowa przyznania patronatu nie wymaga uzasadnienia.
Złożenie wniosku nie oznacza przyznania patronatu.
Podstawa prawna
Zarządzenie nr 172/13 Starosty Stargardzkiego z dnia 17 maja 2013 r.
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy: nie dotyczy.
Dodatkowe informacje, uwagi
Złożenie dokumentów: parter, Biuro Podawcze lub drogą pocztową.